

Lenka Černá
Partner
CHRO
Lenka Černá - Partner, CHRO

Po absolvování Střední ekonomické školy v Praze Lenka začala pracovat jako personalistka ve významné české společnosti KOH-I-NOOR. Následně pracovala na administrativních pozicích v obchodních společnostech, advokátní kanceláři a dále ve společnosti zabývající se ekonomickým a finančním poradenstvím STONE & BELTER. Na pozici provozní manažerky odpovídala za chod celé společnosti. V tomto duchu následovala i další pracovní příležitost ve společnosti SAB servis, která zajišťuje servis společnostem ve finančním poradenství. Její pracovní náplní byla péče o poradenské společnosti či poradce v oblasti vzdělávání (školení, konference) a komunikace s partnery (pojišťovny, banky).
Lenka během svého dlouholetého působení na administrativních pozicích získala širokou praxi v administrativě a osvojila si organizační a komunikační dovednosti.
Lenka nastoupila do ECOVIS FACTA na jaře roku 2016 a na pozici Office manažera odpovídala za bezproblémový chod kanceláře a styk s klienty a zajišťovala nezbytné administrativní procesy spojené s chodem kanceláře.
Nyní Lenka na pozici CHRO odpovídá za veškerá výběrová řízení a kompletní proces přijímání nových zaměstnanců a jejich následné péče. Dále Lenka zajišťuje zakládání nových společností a veškeré změny v obchodních rejstřících dle potřeb klientů. Díky výborným organizačním a komunikačním schopnostem zajišťuje Lenka komunikaci s veškerými úřady, vyřizuje různá povolení, žádosti apod.
Pro Lenku je velice důležitá komunikace s lidmi a aby se lidé okolo ní cítili dobře.
